Thursday, May 30, 2013

Zarin Sofea

Zarin Sofea ! Suka tengok aksi dua beradik ini. 

telatah Zarin, kalau setiap kali bercakap dengan adiknya mesti akan guna suara halus 

"adik, adik sayang abang tak?"
"ala bucuk-bucuk sayang abang ni"
"Adik jangan nangis tau kat school nanti"

 dan macam-macam lagilah

Paling lucu kalau dia nak tenangkan adiknya yang sedang menangis

terusla keluar

"La ila ha illallah, La ila ha illallah, La ila ha illallah, muhammadurrasullah"

bermula dengan suara halus, kuat, lagi kuat, bertambah kuat!

akhirnya

"mama, abang dah nyanyi kat adik, adik nangis jugak!"


budak pipi tembum 

abang sayang adik :)

sharing is loving :)

Tapi bab manja abang zarin tetaplah tak boleh nak lawan. Kadang-kadang tangan adik terdebik kat abang pun boleh nangis jugak. Seronok melayan kerenah anak-anak. Walaupun penat balik kerja, tengok mereka dan cukup buat mama tersenyum lebar.  Kalau tengok muka Mr. papa lagilah mama tersenyum lebar, tet!  Sebab Mr. papa memang banyak bantu menyelesaikan kerja-kerja rumah dan handle anak-anak. Tq so much!  


7 comments:

  1. hik3, suara halus yang tak tahan tu....pandai abng zarin....
    senyum lebar wajib utk suami...tet! ;-))

    ReplyDelete
  2. tak tahan tgk rambut sofea ahahahhh!

    gerammssss!

    ReplyDelete
  3. tembun chumel sofea
    so sweet gambo2 zarin sofea

    btuah dpt suami rajin mbntu
    alhamdulillah,syukur.kdg kita ni tak terkejar nk buat semua benda kan

    ReplyDelete
  4. alahai...kiutnya dua beradik ni..

    ReplyDelete
  5. wahhhh bygkan lepas ni daku ber-3...jenuh laaaa :D

    ReplyDelete
  6. alaaaa..gerammmmnya..bambam pipi dia..rambut lebat..hehe..comel sangat!!!

    ReplyDelete
  7. so lovely n cute both of them ni..geram dgn sofea bam bam..Zarin si penyayang...

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...