Thursday, July 25, 2013

Menang baju raya.. yeaaaa!!

Alhamdulilah, semalam nama saya terpilih sebagai pemenang giveaway baju raya dari Jarum Emas Collections. Caranya mudah saja Like, Share and Win. Tak sangka nama saya naik sebagai salah seorang pemenangnya.

Hadiahnya ialah?? jeng..jeng..jeng.. Sehelai baju kurung raya. Yang bestnya saya boleh memilih mana-mana baju kurung yang saya sukai daripada koleksi beliau. 

Sebenarnya ada macam-macam jenis baju kat Jarum Emas Collections ni. Cantik-cantik hinggakan saya sendiripun rambang mata dibuatnya. Cantik, tertarik, memang da bomb! 






Kalau kawan-kawan berminat dengan koleksi baju kurung yang saya pamerkan ini bolehlah ke Page Jarum Emas Collections di Facebook. Memang ada pelbagai corak dan design dan warna yang disukai, mengikut tema baju raya kawan-kawan. Paling penting harganya sangat-sangat berpatutan. Siap FREE POSTAGE lagi..Jangan lepaskan peluang ini ok??? Anggun pesona Tampil Bergaya di hari raya.

 Apepun terima kasih Yana, selaku orang kuat aka tokey di Jarum Emas Collections.

Pesan Mama: ooh, tak sabar nak tunggu baju raya sampai :)

3 comments:

  1. tahniah Ida!!Bestnyaa..cantik-cantik semua baju2 kat situ..bertuahnya!hihihi..Nanti update dah pilih baju yang mana ye..heee

    ***Btw,Ida orang mana?bukan orang Kedah ke?

    ReplyDelete
  2. kenapa saya tak tau ni?

    Tahniah yer..boleh lah melaram sakan nanti

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...