Monday, July 8, 2013

udang pedas oh udang pedas

Setiap orang pasti ada makanan kegemarankan? Tidak terkecuali dengan anak teruna saya ni. Makanan/lauk kegemarannya ialah udang pedas! hari-hari makan udang pedas pun tak pe. 


Udang sekor

 Jadi cuti hari minggu memang dua hari berturut-turut masak udang pedas. Kadang-kadang geram juga bila dah keluar jalan-jalan cari makan, dia taknak makan pula. Dalam kereta terus cakap lapar, sakit perut nak makan nasi dengan udang pedas! Oh, air tangan mama juga yang dia nak.

Udang tiga ekor, dah ada kawan. hihihih



Bila dia dah cakap gitu, teruslah cair hati mama ni. Penat ke, letih ke, mengantuk ke, gagahkan diri juga masakkan udang pedas kegemarannya. terasa dihargai bila dia kata 

"Mama masak lagi sedap, Abang sayannnnngggg mama!"

Pesan mama : Air tangan ibu juga yang terbaik! Masak dengan penuh kasih sayang kan :)

3 comments:

  1. feveret ni.hehe

    betul2..
    kalau aleesya, tq mama..wat kan kek roti (puding roti sebenarnya)..mama ni baik macam barbie la..

    hahaha..adoi....

    ReplyDelete
  2. sedapnya.... terliur dah nie.. hihii

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...