Thursday, August 22, 2013

misteri kunci

Misteri! Misteri!  korang pernah tak alami kejadian macam ni.. dah seminggu kunci drawer ofis saya hilang.  Jenuh cari tak jumpa.. kat tempat biasa simpan pun tak ada.  Memang berhajat nak pecahkan drawer ni sebab banyak barang dalam tu.
 
Alih-alih pagi ini kunci tu ada atas buku atas drawer tu..  Hairan bin ajaib.  Sebab rasa macam mustahil saya tak nampak sebab selalu letak aksesori breastpump,  alat makeup,  sabun pencuci breastpump atas drawer tu..  urmmmm.. dan dan meremang bulu roma..
 
Apepun alhamdulilah, kunci tu jumpa balik. kalau tak jahanam drawer tu. hihihihi
 
 
kunci siap dengan keychain, bukan kunci togel
 
Pesan mama:  Memang misteri Nusantara betullah.  Jangan biarkan hidup anda di selubungi  Misteri.
 

0 lovely comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...