Tuesday, September 10, 2013

Pigeon Trade-in Special

Ok, pada kawan-kawan yang anaknya pakai botol susu pigeon jangan lepaskan peluang ini ok. Bukan senang nak dapat promotion macam ni. Jadi kena cepat ambil peluang, bukan apa,  botol susu pigeon ni agak mahal juga bagi saya.

Bila baca promotion ni, segera saya emelkan pada sogo, bertanya sama ada kaunter pigeon di sogo ada ambil bahagian tak dalam promotion ini. Sebab itu antara yang terdekat juga dengan saya. 

Bila pihak sogo membalas emel saya dengan jawapan YA. Apa lagi teruslah kami pergi. 

wow!!!

Syarat untuk promotion ini ialah tukar mana-mana botol susu yang lengkap. Baru dapat 50% diskaun. Sementara stok masih ada. So Saya pun tukarlah dua botol susu ni, Avent dan MAM. 


Avent dan MAM

MAM tu botol susu zarin dulu, Avent tu memang beli untuk Sofea, tapi dia reject. Mula-mula ingat nak tukar mimijumi, tapi sayang. So simpan jelah buat kenangan.  kalau ikutkan nak tukar 4 botol, tapi jangan tamak, bagilah orang lain pun merasa samakan. oh ya, di Sogo, Avent pun ada promosi macam ni jugak. Tapi tak pasti kaedahnya macam mana. Sama ada mana mana botol atau avent saja.

Mula-mula promoter tu tanya

Promoter : "kak ni botol Avent ni kak"

Saya : "Takpe, anak saya reject botol ni. So saya nak trade in."

Dan inilah yang saya ambil. Botol susu pigeon yang 4 oz. Nak ambik yang 8 oz, memang Sofea tak akan guna. Kalau ikutkan satu botol 4 oz RM55, ni dengan RM55 saya dapat 2 botol. Yeaaa Suka!

Satu dah guna, satu masih berkotak

So kawan-kawan, apa tunggu lagi, dapatkan sekarang dengan diskaun 50%. hehehehehehehehe

Pesan mama : Berbelanjalah secara berhemah! 

3 comments:

  1. wah best nih!

    ade banyak stok botol yang x guna pun lagi ehehehee

    ReplyDelete
  2. woweeii..bestnyaa..tapi Medina pakai botol Tommee Tippee..sob sob sob..huhuhu..tapi memang murah!!berbaloi...hihih

    ReplyDelete
  3. hah!! amat terkejut nih..he3
    baru je buang botol Aisyah y 4 oz..aisehh..

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...