Monday, December 2, 2013

Menonggeng

Ini merupakan aksi merangkap hobi terbaru Sofea ketika memasuki 10 bulan. Seram setiap kali dia buat aksi macam ni. Mungkin juga salah satu kaedah untuk mengimbangkan badan seterusnya berjalan. Seingat saya dulu, Zarin tak ada pulak buat aksi macam ni. Itulah, lain anak lain ragamnya.

Mengintai apa tu Sofea????

Sekarang Sofea memang suka panjat katil, kerusi, Sofa dan sebagainya. Agak lasak cek mek kita ni. Ada jugalah beberapa kali tergolek. huhuhuhuhu..Apepun semoga Sofea terus membesar dengan sihatnya amin. 

Pesan mama : Terasa cepat sangat masa berlalu, sedar tak sedar Sofea dah pun masuk 10 bulan.  

5 comments:

  1. menonggengnyer saya..hihihi
    tu la..cepat je masa berlalu kan..

    ReplyDelete
  2. eh sama la cam ank saya..tp anak saya baru2 ni he wat aksi camni..dah setahun setengah..

    ReplyDelete
  3. hikhikhik..... da 10 bulan da die ye....

    ReplyDelete
  4. ha'ah...lain anak lain ragamnya.
    ada yg terus nak berdiri tanpa proses merangkak dulu...
    ada yg suka isap ibu jari kaki...huhu..

    tambah pulak...budak2 ni mmg suka nak tau...dan imaginasi dorang mcm2.

    ReplyDelete
  5. comel je gaya dia buat camtu heheh.teringat dulu anak sy pun ada gak buat camni

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...