Wednesday, December 4, 2013

wide shawl pulak dah!

Hihihihihi.. Perempuan dengan tudung memang tak dapat dipisahkan. Kegilaan saya sekarang ialah wide shawl pulak dah! serius sangat selesa memakainya dan boleh tutup dada tanpa perlu berbelit belit sampai terbelit!

wide shawl paisley+ kurung polka dot

Tambahan pula sekarang merata-rata orang jual wide shawl. order online pun boleh, murah-murah dan cantik. Kadang-kadang kat ofis saya ni pun ada jual. Bila harga murah, taklah ralat sangat beli kalau nanti tak pakai dah! : P



Kadang-kadang tu lucu juga bila Mr. Papa bertanya, "Shawl baru ke? Tak pernah nampak pakai pun, bila beli?"

Hehehehehehehehehe.. Mama renyeh je bila Mr. Papa tanya. Kadang kadang soalan dijawab dengan soalan "Cantik tak saya pakai ni?" ^__________________^

Mr. papa saya ni tak banyak kerenah sangat. Cuma dia jenis yang JUJUR. Kalau tak elok memang terus cakap tak elok, takde nak selindung dah. So far dia oklah tudung apa saya nak pakai kecuali tudung bertingket-tingket atau awning. Tapi tudung awning saya selalu pakai bila orang datang rumah je. Tet! 

Pesan mama : Nampaknya kena tambah lagi koleksi wide shawl ni. Oh ya, saya main belasah je pakai warna apapun, matching ke tak matching ke. Walaupun ada yang tegur tudung tak matching dengan baju. Pada saya, asalkan nampak ceria, manis kemas, sejuk mata memandang dan tutup dada serta tak rupa pokok bunga bergerak sudah!  

4 comments:

  1. hahhaha...tudung mesti baru.... baru ceria n bersemangat nak buat kerja..kihkihkh

    ReplyDelete
  2. saya pun kekadang main pakai je tudung janji saya rasa tudung tu senang pakai...

    ReplyDelete
  3. haha..sy plak dah malas nak pakai shawl..best plak pakai tudung express...

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...