Thursday, January 23, 2014

Cooler bag baru

Bagi ibu-ibu yang sedang menyusukan bayi, cooler bag sememangnya antara benda yang sangat penting dan wajib dalam menjayakan penyusuan susu ibu, lebih-lebih lagi ibu-ibu yang bekerja. Di bahagian saya tidak mempunyai peti sejuk, jadi cooler bag sangat perlu untuk saya menyimpan susu semasa di ofis. Kini, cooler bag sudah menjadi 'handbag' no.2 saya, wajib bawa.  hehehehehehe

Sepanjang setahun menyusukan Sofea, ini merupakan cooler bag yang ketiga. Sebelum ini saya guna cooler bag Avent (yang Abang Zarin dulu) tapi dah menggelupas, jadi bertukar pada cooler bag baru (bubble). Tapi dalamnya dah terkoyak. So kali ini saya beli lagi cooler bag baru (stylo mama). 

PRODUCT DESCRIPTION
Stylo Mama Thermal Stylish Cooler Bag
Features:
Outer material: High Grade Neoprene
Dual Usage – Keep Warm(can keep your food warm for longer time) or Cold
Double Insulated
Fit up to 10 pcs 4oz milk container
22cm (L) x 23cm (H) x 17cm (W)
With front pocket, PP strap handle
Water resistant – easy to clean


Serius saya sangat sukakan cooler bag ini. Dan paling best saya dapat dengan harga RM40, termasuk pos! yeaaaaaa!!!! 

Murahkan???

Pesan Mama : Harap sangat cooler bag ini mampu bertahan lama. Hehehe

5 comments:

  1. Wah cantik!!aida pon nak tukarlah handbag kedua tu..dah lusuh sangat..heheee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom beli baru, eh ada expo kat mid valley minggu ni kan?

      Delete
  2. Replies
    1. beb, aku beli kat FB, clearance stok, tp dah sold out!

      Delete
  3. Ni pum coolee bag pertama ayu.dr zaman danial lg...skrg je dah bertukar ke jingle apa tah..hehe

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...