Tuesday, January 21, 2014

selamat hari lahir zea sofea

21 Januari 2013, 1:47 PM, lahirlah seorang bayi perempuan comel yang diberi nama Zea Sofea. 
Alhamdulilah, hari ini genaplah setahun usia Sofea. Sungguh pantas masa berlalu, macam tak puas lagi nak gomol-gomol budak kecik comel ni. 


Sofea oh Sofea, semoga anak mama terus membesar dengan sihat, dengan baik, dengan solehah dan dengan macam-macam lagi. sesungguhnya mama, papa dan abang Zarin sayang sangat sangat dekat Sofea. 


Selamat hari lahir yang pertama sayang! 

Pesan Mama : Anak adalah anugerah allah, kita sebagai ibu bapalah yang mencorakannya :)

6 comments:

  1. dah setahun daaa.cepatnya masa berlalu kannn :) happy besday pretty girl. be a good girl ok :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir sofea, semoga menjadi penyejuk hati ibu ayah ye :)

    ReplyDelete
  3. Comelnyaa..bibir dah la kecik jee..geramm!hehee..Happy Birthday Sofea Sayang..Semoga menjadi anak yang solehah ye..

    ReplyDelete
  4. cantiknya maa dia...


    selamat ulang tahun kelahiran Sofea..Jadi anak yg baik ya...:)

    ReplyDelete
  5. Happy belated sofea sayang....cpt masa berlalu kan..rasa mcn baru je g rumah ida...n lps tu jumpa kat expo

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...