Friday, February 21, 2014

Lipstick Debella

Kalau dah namanya perempuan mesti tak dapat lari daripada produk kecantikankan? Hari ini saya ingin berkongsi lipstick yang saya selalu guna, eh silap baru guna, tetapi sesuai. (sebelum ni dah try tester dia, jenis kecik pendek tu) dan tersangat ok! Kalau sebelum ini saya pernah coretkan saya hanya menggunakan lip balm, tapi kali ini ada improvement, Ai dah pakai lipstick you! hahahahahahha

Jangan gelak tau, kemungkinan kawan-kawan langsung tak tahu jenama ni. Tapi memandangkan bibir saya sesuai, jadi saya pun belilah  Harga pun murah dan paling penting bibir saya tak 'gelebek' bila memakainya. Nak tahu apa dia??? inilah dia Debella. Katanya berasaskan tumbuhan, itu yang saya suka.



Eh ada improvement lagi, sebab kali ini beli satu set dengan lip gloss. Jangan silau pula bila berjumpa saya dari jauh dah nampak kilat-kilat aka glossy! Haaaa, sudah, terover pulak mu Mek ida weh. Tapi lip gloss saya tak suka sangat pakai, sebab rasa macam bibir tebal aka terjuih pulak. Sekali sekala bolehla pakai.



 Tapi lipstick dan lipbalm yang saya tak boleh tinggal adalah dua jenis seperti dalam gambar di atas ni. Himalaya dan magic stick dari nutrimetics ni. Tapi dengarnya nutrimetics dah tak ada sekarang, termasuk dalam Avon kot dan packaging pun dah tukar. 

Nak tengok rupa bibir saya dengan lipstick baru????

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Taddaaaaaaaaaaaaa



 Eh, silap, ni gambar Abang Zarin dalamlLif masa nak pergi sekolah pagi tadi.

Ok, kali ini betul!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Eh ni Cik Pea.. hahahahahhaha.. Gurau je. Takkanlah nak tempek bibir kat sini, ingat bibirmu macam bibir Angelina Jolie ke Mek Ida weh! hikhikhik...

Pesan Mama : Kejelitaan adalah hak milik setiap insan. Peace!!! \o/

4 comments:

  1. Beli kat mane?menarik ni..sebab selama ni jarang pakai lipstik sb bibir jadi kering giler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. beb aku beli ngan ofismate aku.. so far kawan-kawan yang ada masalah sama mcm aku 'bibir jadi kering, rasa panas dan perit, menggelupas' bila pakai debella alhamdulilah ok.. tu yang kami pakat beli..

      Delete
  2. Wahh bestnyaa,,,tapi aida tak boleh pakai lipstick sebab husband tak bagi..sellau pakai lip balm je...tapi lip balm himalaya tu nampak menarik..hihih..bibir anak2 jugak yang seksi..hehe

    ReplyDelete
  3. wakakkaka...kelakar pulok mek nih! baru je teruja nk tgk bibir mek dgn lipstick baru.

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...