Tuesday, April 15, 2014

Bawal Cik Da

Peminat bawal pasti tidak ketinggalan untuk mencuba cara  memakai tudung yang menjadi ikutan sekarang ni iaitu bawal ala fareeda. Saya pun tidak terkecuali. hehhehehehehe..

Macam mana ok tak cara saya???




Serius rasa macam suka pulak. Sebab kemas, sopan dan MANIS kata Mr. Papa. Yang best tutup dada, boleh adjust sama ada nak labuh ke singkat ke. DIY! Oh ya, yang saya pakai ni bawal aidijuma. Pun selesa juga. sekali sekala ubah penampilankan. ^_^

Kalau taknak beli tudung bawal baru, guna saja tudung bawal lama. Yang ada kerawang-kerawang tu. Serius pun cantik juga. Kita buat diakan. Selamat menggali stok tudung bawal lama ya. hehehehehehe. Jimat belanja.. Saya suka! 

Pesan mama :  peminat tudung bawal, selamat mencuba. 

8 comments:

  1. cantik.. yg penting tutup aurat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq masya.. yup setuju sgt.. tutup aurat :)

      Delete
  2. cer tunjuk cara pakai pulak, teruja nih...memang sangat cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah nanti saya wat tutorial ya.. tapi malula pulak. hahahhaa..

      tak pun ann search ja, bawal ala fareeda.. nanti ada kluar

      Delete
  3. saya pun sukaaa...cantik ehhh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tryla beb.. sekali sekala ubah penampilan

      Delete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...