Thursday, May 15, 2014

Shawl ekspres

Assamualaikum.. 

Tudung memang tak dapat dipisahkan dengan orang perempuan. (Eh ayat standard dan klise). hehehehehe. Saya suka pelbagaikan gaya tudung. Pagi tadi Abang Zarin bertanya 

"Mama beli tudung baru lagi ke? Abang tak pernah nampak pun mama pakai tudung ni!"

Hehehehehehe...




Hari ni, nak kongsikan shawl ekspres yang sangat selesa ini.  Material cotton lycra. Serius kain dia sejuk, tak tercekik dan telinga pun tak berdengung. Sangat Selesa.  Labuh pun boleh adjust. Cara pakainya pun mudah, tak perlu iron. 


Sebenarnya Shawl ni kakak saya yang jual. Terdapat pelbagai warna yang menarik untuk dipilih.





 Jika berminat bolehlah membuat tempahan sekarang.  Nak order dengan saya pun boleh juga nak order dengan kakak saya pun boleh.

FB : Rozie Azmi 
FB Suhaida Azmi @ emel: suhaidaazmi@gmail.com


 Alhamdulilah, setakat ni feedback dari customer pun tersangat ok. ramai yang repeat order sebab tersangat selesa.

Pesan mama : tetiba jadi penjual pulak. Saya pakai saya jual gitu :)


2 comments:

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...