Wednesday, June 4, 2014

Ada budak merajukla

Cute sungguh tengok budak merajuk ni. So sebab cute sangat mama tak pujuk. Biar je dia pegang palang besi tu. Ahahahahahahaha.. kijam dak mama??  Al-kisahnya, kami nak keluar ke rumah kakak ipar di bangi, sementara menunggu papa ambil kereta, di lobi, Zarin duk main palang besi ni, suka dia buat gelongsor. Bila abang dah buat, sure la adik pun nak ikut, Tapi dia tak boleh buat aksi macam tu. Apa lagi, terus masam cetum terselit celah palang tu. 



So abang yang mula rasa bersalah teruslah datang pujuk adik. Tapi biasalah, orang tengah merajukkan?? Langsung tak makan dek pujuk Sofea ni.. Dimarahnya abang lagi ada.


Aduhai, memang macam-macam peel anak-anak ni. Zarin dan Sofea dua karakter yang sangat-sangat berbeza, walaupun dari perut yang sama. Hahahahahahahaha

Pesan Mama : Apepun telatah kamu wahai anak-anakku, memang sentiasa menghiburkan mama dan papa. Sayang abang adik ketat-ketat! 

3 comments:

  1. hahahaa..comel gila mulut tuhhhhhhh......gigit kang baru tau!

    ReplyDelete
  2. HAHAHA..COMEL JER SOFEA MERAJUK!

    ReplyDelete
  3. comelnye anak yg tgh merajuk tu . hehe

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...