Thursday, June 5, 2014

Makan maggi

Sekali sekala lepaskan keinginan dengan makan maggi. Sejak ada anak ni, nak makan maggi kena sorok-sorok. Paling selamat bila anak-anak dah tidurlah. Kalau tak ada je yang bertenggek tepi pinggan sambil nganga mulut. Heheheheheheheehhe..

Cara saya masak meggi mudah saja, just masukkan telur. Kalau rajin masukkan sawi atau cili padi. Ni malas telur sebijik dah ok sangat dah. 



Saya sebenarnya suka makan maggi asam laksa. Tapi cara masak dia just rendam air panas, biar mee tu krup krap sikit. Macam zaman study dulu... Baru sedap. Apepun selera masing-masingkan.

Lagi satu saya suka makan maggi mentah. Tapi kalau nak makan maggi tu saya selalu beli mee sedap. Sebab dia rangup sangat dan sedap. ahahahahhahahahaahha.. ntah apa-apakan.

Oklah, jom makan maggi. slurrpppp!!!!

Pesan Mama : Sekali sekala ok kot. Jangan amalkan selalu ya :) tetiba teringat koteow PAMA

4 comments:

  1. makan megi buh air panas tu yang nikmat gila..saya pon suka megi laksa...emmm dah le pose rini..adehhh

    ReplyDelete
  2. Siapa yg tak suka megi kan..cepat dimsak sedap dimkn..tp bila baca mcm2 citer penyakit berpunca dari megi ni..takut pun ada....tp bila dah lama tak makan...ahhhhh...makn jer lah..takut pun ilang.....kesedapan megi punya penangan...akk suka kari...

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...