Wednesday, August 27, 2014

Instant shawl- saya pakai saya jual

Assamualaikum... Siapa suka pakai shawl angkat tangan? Kali ini nak promote instant shawl yang sangat mudah digayakan. Sesimple ABC tak sampai 1 minit dah siap.  Kainnya pun cukup selesa dan terletak elok. Tak perlu digosok. Pin free tapi kalau nak lagi kemas kena cucuk pin jugaklah. 

Tuan tanah pakai color red chili.. aummmm

Inilah antara pilihan-pilihan warna yang ada. Memang macam-macam color ada.













Saya pakai saya jual. Kalau ada yang berminat dengan instant shawl ini bolehlah contact saya ya. Boleh PM di FB atau emel sahaja.

Harga pula RM50 Sehelai + RM6 untuk pos (boleh 2 helai)
Kalau beli tiga helai + RM9

Pesan mama : Sangat mudah digayakan khususnya untuk ibu-ibu yang sentiasa mengejar masa. Sharing is loving! 

1 comment:

  1. saya suke pakai shawl..cantik2..shawl nie jenis sarung je nyeah..

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...