Wednesday, September 17, 2014

Muka ketat

Diva kecik sorang ni memang macam-macam betul. Pagi semalam agak moody, ketat je muka. Haaa, tengokla muka ketat dia tu. Cetum habis, rambut pun serabai sebab dia asyik duk tarik-tarik.



Cuma Sofea ni mood dia cepat berubah, boleh dalam muka ketat terus gelak, dalam gelak terus sentap dan macam-macamlah. Cumanya Sofea bernasib baik sebab abang dia selalu mengalah. hehehehe

Pesan mama : Tak mau moody-moody dik. Nanti lekat sampai ke besar jenuhlah mama nak layan kedivaan awak tu. heheheh

4 comments:

  1. Takut aunty..ketat sgt tuh..tp ttp maish comel..;)))

    ReplyDelete
  2. amboih garangnye..senyum sikit lah..

    ReplyDelete
  3. Seriusnya muka diva...takut aunty...hihi

    ReplyDelete
  4. huhuhu..memang ketat sungguh muka dia..hihih..mesti kuat merajuk ni ye sayang..Medina tak pernah lagi buat muka ketat..dia tak pandai kot..mungkin dia tak tau lagi nak express perasaan dia..hehee

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...