Monday, October 20, 2014

Riadah

 Sekali sekala tukar aktiviti. Anak-anak memang seronok. lebih-lebih lagi si Sofea. Suka dia bila dapat naik basikal sama-sama. Kalau tak sebelum ni memang nangislah sebab kena tinggal. So kali ni dah jadi penumpang yang setia.


Senyum memasing :)

Mama pula menjadi pemerhati je lah. Try naik basikal Mr. papa, tapi kaki tak jejak tanah oiiii! Masa naik ok, sebab pegang dindingkan. Nak turun jerit-jerit panggil Mr. papa tolong pegang. Kalau tak sure dah terbalik. Basikal yang tinggi ke daku yang katik??? sob-sob..

Helmet nemo comel.. safety first ya dik! 

Mr. papa kata nanti dia belikan jugalah basikal seketul. Hikhikhik.. Tapi mama taknak basikal macam orang jual sayur tu tau. Nak yang ada gear jugak. Tunggu saleslah, dapat murah sikit..ahaksss

Pesan Mama : Bersukan sihatkan badan! Kena keluarkan peluh,. badan dah naik bagai dipam-pam ni oiii. 

3 comments:

  1. Bila berbasikal sekeluarga seronok gakkan

    ReplyDelete
  2. Amboi cik pea..seronoknya dia..mesti happy dapat naik dengan Papa..hihihi..

    ReplyDelete
  3. seronok dpt beraktiviti mcm ni ramai2

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...